لیدا شاین

پشتیبانی واتساپ

جانسون

جانسون

جانسون Johnson دهه‌های متمادی با تكیه بر پژوهش‌های علمی قصد دارد كه احتیاجات خاص چشم‌ها، پوست و موی نوزادان را درك كند و مطابق با آن دست به تولید بزند. بر همین اساس این كمپانی یا در حد استانداردهای جهانی یا فراتر از آن است. بیش از 90 درصد تمام پژوهش‌های مربوط به پوست نوزاد از دل جانسون Johnson می‌آید. جانسون در تولید محصولاتش به عوامل اساسی دقت می‌كند: بینایی: چشمان نوزاد بعد از تولد در حال رشد است و آخرین حسی است كه رشد آن تكمیل می‌شود. مشخصاً ارتباط چشمی برای توسعه مهارت اجتماعی حیاتی است. لامسه: اولین پیوند عاطفی نوزاد از طریق این حس ایجاد می‌شود. اولین سد مراقبتی در مقابل سموم و آلودگی‌ها، پوست است. پوست نوزاد 30 درصد از بزرگسال نازك‌تر است. رایحه: نوزادان می‌توانند پیش از تولد استشمام كنند. رایحه‌های لذت‌بخش و آشنا می‌تواند باعث بهبود حال و احوال، موجب آرامش و افزایش هشیاری است. گاهی بوی مادر می‌تواند از گریه نوزاد جلوگیری كند. خواب: مطالعات نشان می‌دهد 20 تا 30 درصد از نوزادان از مشكلات خواب رنج می‌برند. محیط زیست: تولید محصولات سازگار با محیط زیست